فهرست مطالب

شرکت های مشاوره منابع انسانی

درک و شناخت عارضه ها، نیازها و دغدغه‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه مدیریت منابع انسانی و کمک به آنها برای ارتقای بلوغ و توانمندسازی بیشتر در این زمینه به منظور دستیابی به نگرش‌های شغلی بهتر از جمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی، اشتیاق کارکنان. افزایش برند کارفرما، جذب و حفظ نیروی انسانی شایسته و… از جمله تعاریف مشاوره منابع انسانی است. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین مشاورین و شرکتهای مشاوره منابع انسانی می پردازیم.

1. دفتر مشاوره و آموزش منابع انسانی دکتر علیرضا زارع زیدی

دکتر علیرضا زارع زیدی بیش از 20 سال به عنوان مدرس و مشاور منابع انسانی در سازمان های مختلف حضور داشته و مهمترین اقدامات وی کمک به سیستم سازی، تحول سازمانی، افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه در کارکنان است. بنابراین اگر: 

• اگر مدیران و کارشناسان نخبه به راحتی سازمان شما را ترک می کنند و در جذب نیروی انسانی توانمند مشکل دارید؟

• اگر فرایندهای سازمانی بطور سنتی انجام شده و اصولا در سازمان شما مدیریت و تفکر سیستمی پیاده سازی نشده است؟

• اگر در نحوه مدیریت بر کارکنان نسل جدید (دهه هفتاد و هشتادی) مشکل پیدا کردید؟

• اگر میزان تعارض سازمانی میان مدیران و کارکنان در سازمان شما بالاست و جانشین پروری انجام نشده است؟

• اگر مدیران و کارکنان شما خلاقیتی ندارند و انتظار دارند تمامی تصمیمات و ایده های جدید توسط مدیریت ارشد ارائه شود؟


در چنین حالتی سازمان شما نیاز به اقدامات کلینیکی مشاور منابع انسانی و کوچینگ سازمانی دارد. بنابراین برای استفاده از خدمات مشاوره با دفتر ایشان تماس بگیرید.

شماره تماس :  02165548539

همچنین جهت شناخت بیشتر از تجربیات ایشان می توانید صدها کلیپ آموزشی در خصوص چگونگی بهبود رفتار سازمانی و توسعه و تحول سازمانی را در صفحه اینستاگرام دکتر علیرضا زارع زیدی مشاهده نمایید.

آدرس اینستاگرام : dr.alirezazarezeidi.hr

همچنین جهت استفاده از خدمات آموزش مدیریت و رفتار سازمانی برای مدیران و کارکنان سازمان ها با دفتر دکتر علیرضا زارع زیدی تماس بگیرید.

شماره تماس :  02165548539

به بخشی از صحبت های ایشان در خصوص دلایل خروج کارکنان توانمند از سازمان توجه فرمایید.

2. شرکت مشاوره منابع انسانی رسا

تیم رسا با نگاهی ارزشی به کارآفرینان، خط مشی خود را بر پایه ارائه خدمات ارزنده و ماندگار، به صورت واقع گرایانه و در سطح برازنده ی مدیران بنا نهاده و از همین رو بعنوان ذهن دوم مدیران و کارفرمایان در کنار آنها قرار می گیرد. مهمترین مشخصه این تیم، احساس مسئولیت، تعهد و رفتار کاملا صادقانه با مشتریان می باشد. با این رویکرد اعضای تیم مشاوره مدیریت رسا تا پایان کار و حصول نتیجه در کنار مدیران می مانند که این تعهد و احساس مسئولیت منجر به رضایتمندی کارفرمایان در سطح بالا شده است.

آدرس:  تهران، شریعتی، بالاتر از صدر، کوچه سیمیاری، پلاک ۶

شماره تماس: 02126769603

3. موسسه مشاوره منابع انسانی الوبیزنس

الوبیزنس یک شبکه متشکل از مشاوران برتر در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار بوده که شما می‌توانید می‌توانید به سه روش حضوری، تلفنی و آنلاین در سریع‌ترین زمان و به بهترین روش ممکن برای رفع مشکلات یا مسائل خود با آنها مشورت کنید. در واقع شما به عنوان کاربر با مشاوران مختلف هر حوزه مشورت خواهید گرفت. حوزه‌های مختلف مشاوره کسب‌وکار در پلتفرم الوبیزنس به صورت زیر است: 

  • بازاریابی و فروش
  • بیمه و قانون کار
  • منابع انسانی 
  • تجارت و بازرگانی 
  • مالی و مالیات 
  • سرمایه‌گذاری و تامین مالی 
  • ثبت و امور حقوقی 
  • راه‌اندازی کسب‌وکار 

آدرس: تهران – امیرآباد – خیابان کارگر شمالی – تقاطع خیابان هیئت و گردآفرید – پلاک۱۵ – پارک علم و فناوری تربیت مدرس – واحد دوم شرقی، کدپستی 1417994496

شماره تماس: 021-91012595

4. شرکت مشاوره مدیریت منابع انسانی IRANMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران IRANMCT با هدف ارائه و توسعه خدمات مدیریت از سال 86 فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده اعضای این تیم در بهترین شرکت ها و موسسات بین المللی داخلی و خارجی فعالیت می کنند. تجربه علمی و عملی همکاران بین المللی تیم مشاوران مدیریت ایران در سراسر جهان، بالاترین تضمین کیفی در جهت ارائه خدمات مشاوره و آموزش مدیریت این تیم می باشد.

آدرس: تهرانپارس- خیابان تیرانداز- کوچه 182 غربی

شماره تماس: 09126465584

5. موسسه مشاوره مدیریت منابع انسانی ماهان

مرکز خدمات مشاوره مدیریت و توسعه کارآفرینی ماهان با اتکاء به ارتباطات موجود خود با سرمایه های انسانی مرتبط با حوزه ارائه خدمات مشاوره مدیریت، نظیر کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای برتر، اساتید و مشاوران تراز اول کشور و حفظ و تقویت این پتانسیل، فعالیت خود را آغاز نموده است. برخی از خدمات این شرکت مشاوره مدیریت عبارت است از: رفع مشکلات مدیریتی ، کسب و کار های نوپا، آموزش دانش مدیریت و توسعه فرهنگ مشاوره ….

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از چهار راه پارک وی- روبروی بانک صنعت و معدن- پلاک 2788

شماره تماس: 26293297-021

6. مشاوره منابع انسانی شاپرک

شرکت مشاوره شاپرک یکی دیگر از شرکت های مشاوره منابع انسانی است با بهره گیری از دانش جهانی و تجربیات بومی، راه حل هایی خلاقانه برای چالش های متنوع سازمان های کنونی ارائه می کند. پس از بیش از ۹ سال از فعالیت شرکت تجربه شاپرک آبی و همکاری با شرکت های سرشناس ملی و بین المللی در حوزه های مختلف مدیریت از جمله منابع انسانی در زمینه ی آموزش و توسعه ، مدیریت استعداد و توانمندسازی مدیران، در حال حاضر خدمات مشاوره ای و آموزشی زیر توسط گروه مشاوران مدیریت ارائه می گردد:

  •  کار تیمی
  • برند کار فرمایی
  • مدیریت استعداد
  •  رهبری سازمانی
  • کانون های ارزیابی و توسعه مدیران

آدرس: تهران، چهارراه فرمانیه، خیابان اندرزگو، بام برند سنتر، طبقه 8، واحد 82

شماره تماس: 02122923966

7. شرکت مشاوره منابع انسانی بیزیار

بیزیار یکی دیگر از بهترین شرکتهای مشاوره منابع انسانی است که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین بیزیار به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بین‌المللی فلامینگو، شرکت‌ دانش‌بنیان برتر در حوزه علوم‌انسانی به انتخاب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1399 ” فعالیت می‌نماید. انواع خدماتی که بیزیار می‌تواند ارایه دهد، به شرح زیر می‌باشد:

  •  برون‌سپاری و مشاوره منابع‌انسانی
  •  برگزاری مراسم جشن و همایش‌های شرکتها
  • برون‌سپاری و مشاوره امور حقوقی، کار و بیمه تامین‌اجتماعی
  •  برون‌سپاری و مشاوره بیمه‌های بازرگانی
  • برون‌سپاری و مشاوره امور مالی، حسابداری و مالیاتی
  • برون‌سپاری و مشاوره اخذ و تمدید مجوز‌ها

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نبش بزرگراه کردستان، ساختمان فرهاد، طبقه ششم

شماره تماس: 88422714- 09021844854

8. شرکت مشاوره منابع انسانی IRAN HEAD HUNTER

این شرکت مشاوره گروهی از مشاوران مجرب منابع انسانی با بیش از 25 سال تجربه درارایه خدمات مدیریت منابع انسانی هستند که خدمات خود را به شرکت های ایرانی و بین المللی، از کوچک تا بزرگ ارایه می دهند. مشتریان این شرکت مشاوره عمدتاً در صنایع مختلف از قبیل: نفت و گاز، ارتباطات، دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، خرده فروشی و بانکداری می باشند. مشاوران آنها با شناخت نیازهای شما در حوزه مدیریت منابع انسانی و ترکیب نمودن تئوری ها و تجربیات اجرایی، راه حل های عملی را به طور اثربخش و کارآمد به منظور دستیابی شما به اهدافتان ارایه و پیاده سازی می کنند.

آدرس: تهران – خیابان پاسداران – گلستان پنجم – میدان هروی – خیابان وفامنش – خیابان مکران شمالی – ساختمان نگین هروی – پلاک 1/11 – طبقه سوم – واحد 9

شماره تماس:  22965969-(021)-0098

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

نوشته های تازه